Gwarancja

Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Kwiecień 19, 2024, 04:11:40

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane

Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja Admin kontakt BLOG
Strony: [1] 2 3 Do dołu Drukuj
Autor WÄ…tek: Gwarancja  (Przeczytany 22777 razy)
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« : Lipiec 09, 2014, 08:59:20 »

Witam wszystkich forumowiczów, mam do was pytanie , bo jestem w kropce , a mianowiscie jakis czas tamu kupiÅ‚em wykrywacz Garrett At Pro w sklepie V , nie wiem , czy moge napisac caÅ‚Ä… nazwe , za pewne kazdy z was wie o jaki sklep chodzi. Przejdzmy do konkretów , po 4 dniach uzytkowania wykrywacz zaczoÅ‚ wariowac , nie pomog  reset,wymiana bateri , umycie cewki , dokrecenie kabli , takze wysÅ‚aÅ‚em go na gwarancje dokÅ‚adnie 30.08.2014 , nastepnego dnia juz byÅ‚ w serwiscie , dzwoniÄ…c w tamtym tygodniu powiedzieli mi , ze czwartek ,piÄ…tek mi go odeslÄ…  , pytajÄ…c o powod wariacji , nie wiedzÄ… bo jest w serwisie , nie wysÅ‚ali , dzwoniÄ…c w piÄ…tek powiedzieli , ze nie majÄ… czesci i wyslÄ… w poniedziaÅ‚ek , znowu nie wysÅ‚ali , dzwoniÄ…c w poniedziaÅ‚ek powiedzieli , ze w wtorek wyslÄ… i znowu nie wysÅ‚ali , dzwoniÄ…c wczoraj dowiedziaÅ‚em sie , ze nie zrobili go , bo nie maja czÄ™sci , pytajÄ…c kiedy mi go zrobiÄ… i wyslÄ… to powiedzieli , ze nie wiedzÄ…  , czy w tym tygodniu sie wyrobiÄ…  wnerw ,  a teraz pytanie co mam robic ? Czekam juz drugi tydzien , wykrywacz nie zrobiony , nie wiedzÄ… na kiedy mi go zrobiÄ… , a dzwoniÄ…c codziennie mowiÄ… co innego , takze co robic ? Zadzwonic i powiedziec , ze chce zwrot pieniÄ™dzy ? Prosze o rady , a moze ktos z was spotkaÅ‚ sie z takÄ… sytuacjÄ… ? Na zadny e-mail nie dostaÅ‚em odpowiedzi , a jak pierwszy raz napisaÅ‚em o kupnie wykrywacza to od razu napisali , dziwna sprawa
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2014, 09:04:12 wysÅ‚ane przez buli09876 » Zapisane

Smętek--->At Pro
TRUSKAWA
Starszy chorąży
***

Pomógł 2
Offline Offline

Wiadomości: 99


XP DEUS


« Odpowiedz #1 : Lipiec 09, 2014, 09:59:11 »

witam
ja również mam AT Pro i był już 2 razy w serwisie z tą różnicą że ja nie wysyłałem do serwisu przez sklep w którym kupiłem tylko bezpośrednio do serwisu w Pruszkowie (dowoziłem osobiście bo mieszkam stosunkowo niedaleko)
muszę Ci powiedzieć że jestem bardzo miło zaskoczony obsługą i terminem naprawy, w obu przypadkach od momentu dostarczenia do momentu odbioru nie upłynęło więcej jak 4 dni.
gdzieś tu na forum było już napisane że serwis GARRETTA w Pruszkowie jest bardzo dobry, ja sprawdziłem to osobiście i tak jest na prawdę.
wydaje mi się że podstawowym Twoim błędem było wysłanie do serwisu za pośrednictwem firmy V mieszczącej się na Powiślu prawdopodobnie.
na Twoim miejscu odebraÅ‚ bym wykrywkÄ™ z firmy V  Pan z Vikinga i przesÅ‚aÅ‚ - dowiózÅ‚ osobiÅ›cie do Pruszkowa bÄ™dzie szybko i bez stresu.
należy również pamiętać że mamy okres wakacyjno - urlopowy więc serwisantów może być mniej ale myślę że termin naprawy i tak nie przekroczy 1 tygodnia.
w serwisie wymieniają całe moduły-zestawy naprawcze w GARRETT-ach.
telefony do serwisu.
22 487 53 53
600 390 172
602 509 425
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2014, 10:03:18 wysÅ‚ane przez TRUSKAWA » Zapisane

pozdr. TRUSKAWA
Kambas
Gość
« Odpowiedz #2 : Lipiec 09, 2014, 10:59:13 »

Witam,

przeczytaj dokładnie warunki gwarancji, i skontaktuj się z dystrybutorem Garetta w Polsce, złóż reklamację na obsługę po sprzedażną.

Pzdr
Kambas
Zapisane
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Odpowiedz #3 : Lipiec 09, 2014, 11:15:04 »

witam
ja również mam AT Pro i był już 2 razy w serwisie z tą różnicą że ja nie wysyłałem do serwisu przez sklep w którym kupiłem tylko bezpośrednio do serwisu w Pruszkowie (dowoziłem osobiście bo mieszkam stosunkowo niedaleko)
muszę Ci powiedzieć że jestem bardzo miło zaskoczony obsługą i terminem naprawy, w obu przypadkach od momentu dostarczenia do momentu odbioru nie upłynęło więcej jak 4 dni.
gdzieś tu na forum było już napisane że serwis GARRETTA w Pruszkowie jest bardzo dobry, ja sprawdziłem to osobiście i tak jest na prawdę.
wydaje mi się że podstawowym Twoim błędem było wysłanie do serwisu za pośrednictwem firmy V mieszczącej się na Powiślu prawdopodobnie.
na Twoim miejscu odebraÅ‚ bym wykrywkÄ™ z firmy V  Pan z Vikinga i przesÅ‚aÅ‚ - dowiózÅ‚ osobiÅ›cie do Pruszkowa bÄ™dzie szybko i bez stresu.
należy również pamiętać że mamy okres wakacyjno - urlopowy więc serwisantów może być mniej ale myślę że termin naprawy i tak nie przekroczy 1 tygodnia.
w serwisie wymieniają całe moduły-zestawy naprawcze w GARRETT-ach.
telefony do serwisu.
22 487 53 53
600 390 172
602 509 425

Do Warszawy mam spory kawaÅ‚ek , gdybym wiedziaÅ‚  , ze tak to bÄ™dzie wyglÄ…daÅ‚o , to bym tak zrobiÅ‚ , najgorsze jest to , ze nie wiem , czy wykrywacz jest rozebrany na czÄ™sci ,  czy dostane go od reki  ? Zadzwonie i powiedzÄ… , ze teraz trzeba czekac  Niezdecydowany. Rozumiem , ze sa wakacje i urlopy , ale wykrywacz, no nie oszukujmy sie tani nie jest i w tej cenie powinni dopilnowac by klient byl zadowolony z warunków grwanacji .
Zapisane

Smętek--->At Pro
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Odpowiedz #4 : Lipiec 09, 2014, 11:16:04 »

Witam,

przeczytaj dokładnie warunki gwarancji, i skontaktuj się z dystrybutorem Garetta w Polsce, złóż reklamację na obsługę po sprzedażną.

Pzdr
Kambas

Dokładnie tak zrobie.
Zapisane

Smętek--->At Pro
pavelock
MFE detektorysci.pl
Pułkownik
***

Pomógł 51
Offline Offline

Wiadomości: 1425


prawdziwy patriota zna historię własnego kraju


« Odpowiedz #5 : Lipiec 09, 2014, 13:02:33 »

Jeszcze  jedno  , wykrywacz  może  być  już  rozkrÄ™cony i  w  kolejnym  miejscu  powiedzÄ…  że  byÅ‚  otwierany  i  straciÅ‚  gwarancjÄ™  .  W  tym  momencie  zagraÅ‚  bym  inaczej  . Masz  zapewne jakiÅ›  kwit z  datÄ…  kiedy  go  zostawiaÅ‚eÅ›  , napisz  pismo  poleconym  za  zwrotnym  odbiorem  , że  minÄ…Å‚  okres  na  naprawÄ™  i  prosisz  albo  o  zwrot  pieniÄ™dzy  albo  o  nowy  wykrywacz  .  Na  pismo  muszÄ…  odpowiedzieć . Warto  też  na  koÅ„cu  pisma  wstawić  taki  bajer :
- do  wiadomoÅ›ci  :
- sklep V
- radca  prawny stowarzyszenia  konsument
Zapisane

prawdziwy patriota zna historiÄ™  wÅ‚asnego kraju
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Odpowiedz #6 : Lipiec 09, 2014, 13:16:22 »

Kolejny telefon dał tyle , ze powiedzieli , częsci będą jutro , takze nie ma opcji odbioru go osobiscie , a z tego co mi wiadomo to będzie wymieniana cała elektronika i wykrywacz bedzie wysyłany jutro albo piatek , takze poczekam te dwa dni i zobaczymy co dalej robic. Dzięki chłopaki za zainteresowanie sie tematem i chętnie wysłucham kolejnych rad , bo chce dobrze to rozegrac w razie gdyby sprawa do piątku sie dalej nie wyjasniła
Zapisane

Smętek--->At Pro
Hammurabi
MFE detektorysci.pl
Kapitan
***

Pomógł 97
Offline Offline

Wiadomości: 440


Naczelny Idownik


« Odpowiedz #7 : Lipiec 09, 2014, 16:53:54 »

Niestety reklamacje w tym miejscu to horror. Nastaw się na 2 m-ce czekania chyba, że zrobisz tak jak napisał Pavelock - choć oni mają obowiązek ODPOWIEDZIEĆ na reklamację co nie jest jednoznaczne z jej realizacją. Masz wtedy tylko pewność, że oddzwonią albo odpiszą :]
 Z tego co kojarzÄ™ oni w kartach gwarancyjnych nie majÄ… żadnego zapisu odnoÅ›nie czasu naprawy wiÄ™c mogÄ… sobie trzymać do woli. A wola u nich zÅ‚a.
Prawo handlowe mamy teraz...tak jak całą resztę - beznadziejne. Kiedyś był PIH i jakiś bat nad wszystkimi tego typu sprzedawcami. Teraz olewka.
Zapisane

"If you are good at something, never do it for free." JOKER
TRUSKAWA
Starszy chorąży
***

Pomógł 2
Offline Offline

Wiadomości: 99


XP DEUS


« Odpowiedz #8 : Lipiec 09, 2014, 18:19:06 »

z własnego doświadczenia jestem w stanie prawie Ci zagwarantować że wykrywka w serwisie w Pruszkowie nie będzie leżała dłużej jak tydzień.
z tego co wiem to tak jak napisałem wcześniej - wyżej wymieniają cały moduł element.
inna sprawa jak dÅ‚ugo wykrywka bÄ™dzie poniewieraÅ‚a siÄ™ u  Pan z Vikinga
jeÅ›li chodzi o nie przyjÄ™cie na gwarancji Twojego sprzÄ™tu to raczej bym o tym zapomniaÅ‚, sprzÄ™t naprawiÄ… i to szybko naprawdÄ™ sympatyczni ludzie w tym serwisie sÄ… UÅ›miech u  Pan z Vikinga nie bÄ™dÄ… sie do niego dotykać tylko przekażą do Pruszkowa.
długi termin naprawy jest prawdopodobnie spowodowany tym że nie ma kto dostarczyć Twojego wykrywacza do serwisu i dla tego zbywają Cię opowieściami o braku części, w sumie z powiśla jest spory kawałek do Pruszkowa.
podczas oddania wykrywki do serwisu sprawdzają tylko numer seryjny czy pochodzi z ich dystrybucji i pytają co się dzieje, w moim przypadku poraz pierwszy wzbudzał się w powietrzu lekko nim poruszając i wzbudzał sie lekko pukając w obudowę elektroniki naprawa trwała 2 dni kiedy zapytałem co się stało powiedział że sam dokładnie nie wie ale wymienił cały moduł i jest OK
następna naprawa to brak wskazania ładowania baterii poza tym wszystko OK, własciciel serwisu powiedział mi że może to potrwać około 2 tyg. bo właśnie zbliża się długi weekend majowy zgodziłem się, po trzech dniach telefon że wykrywka do odbioru - przyczyna podwinięty kabelek.
ja bym spróbował o ile masz gdzieś w dokumentach numer seryjny wykrywki zadzwonić pod któryś z podanych przezemnie numerów telefonów i poprostu zapytać jak idzie naprawa, wtedy dowiedział byś się czy wykrywka wogóle do nich dotarła znaczy do serwisu w Pruszkowie.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2014, 18:28:37 wysÅ‚ane przez TRUSKAWA » Zapisane

pozdr. TRUSKAWA
TRUSKAWA
Starszy chorąży
***

Pomógł 2
Offline Offline

Wiadomości: 99


XP DEUS


« Odpowiedz #9 : Lipiec 09, 2014, 18:24:59 »

właśnie sprawdziłem w swojej gwarancji i jest ona na 24 miesiące oraz dodatkowa 36 miesięczna ochrona serwisowa pod warunkiem dostarczania wykrywacza na odpłatne przeglądy co roku od daty zakupu
termin naprawy nie dłuższy niż 30 dni jeśli nie usuną w podanym terminie przysługuje sprzęt zastępczy
przed wysyłką detektora prośba o kontakt telefoniczny
http://www.detektorymetalu.com/index
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2014, 18:44:45 wysÅ‚ane przez TRUSKAWA » Zapisane

pozdr. TRUSKAWA
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Odpowiedz #10 : Lipiec 09, 2014, 18:49:36 »

Czyli serwis  Pan z Vikinga znajduje sie w Pruszkowie ? No, bede musiaÅ‚ chyba osobiscie sie przejechac , bo widze , ze  ludzi w sklepie sa niepoważni , tak czy innaczej , bede odradzaÅ‚ zakupu w tym wÅ‚asnie sklepie z powodu wadlich wykrywaczy , bo widze , ze nie tylko ja miaÅ‚em problem , a kolejny powod jest problemu z gwarancja i dÅ‚ugim oczekiwaniem na naprawe
Zapisane

Smętek--->At Pro
maro20
MFE detektorysci.pl
Podpułkownik
***

Pomógł 20
Offline Offline

Wiadomości: 959



« Odpowiedz #11 : Lipiec 09, 2014, 19:11:02 »

W sklepie V zamówiłem kiedys odpłatnie część zamienną. po tygodniu odwiedziłem ten punkt i okazało sie że nie ma sladu po moim zamówieniu. Mimo iz posiadałem "papierek" Duży uśmiech Duży uśmiech
Zapisane
TRUSKAWA
Starszy chorąży
***

Pomógł 2
Offline Offline

Wiadomości: 99


XP DEUS


« Odpowiedz #12 : Lipiec 09, 2014, 20:14:55 »

serwis GARRETT-ów znajduje siÄ™ w Pruszkowie obojÄ™tne czy kupiÅ‚eÅ› u  Pan z Vikinga czy w sklepie w którym ja kupiÅ‚em o nazwie MAGNETIK w Wawie (wystawiajÄ… siÄ™ na Alledrogo)
z tego co wiem Pruszków jest importerem - dystrybutorem - serwisantem wykrywek GARRETT i nie tylko, być może nie jedynym w Polsce ale prawdopodobnie jedynym w woj. Mazowieckim oczywiście mogę się mylić.
chyba że  Pan z Vikinga sprowadza sobie indywidualnie. Å‚atwo sprawdzić dzwoniÄ…c do pruszkowa i podajÄ…c nr. seryjny wykrywki otrzyma siÄ™ odpowiedz czy wykrywka pochodzi z ich dystrybucji i tym samym podlega pod ich serwis.
Pan z Vikinga kupiÅ‚em Pinpointera ale jeÅ›li cokolwiek by siÄ™ staÅ‚o jadÄ™ do pruszkowa a nie do  Pan z Vikinga



Zapisane

pozdr. TRUSKAWA
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Odpowiedz #13 : Lipiec 09, 2014, 20:34:31 »

Ogolnie czytajÄ…c opinie to Garrett ma bardzo duzo pozytywnych opini, jest to moj pierwszy wykrywacz tej wÅ‚asnie firmy i juz sie powoli zraziÅ‚em tym sprzÄ™tem , nie mowiÄ…c juz o  Pan z Vikinga. Mam nadzieje , ze dÅ‚ugo nie bede musiaÅ‚ czekac i ze do konca tego tygodnia odeslÄ… mi go z powrotem.
Zapisane

Smętek--->At Pro
listopad
Starszy chorąży sztabowy
***

Pomógł 3
Offline Offline

Wiadomości: 104


AT PRO


« Odpowiedz #14 : Lipiec 09, 2014, 20:49:51 »

Może  Pan z Vikinga uważa że ci co kupujÄ… wykrywacz metali majÄ… dużą cierpliwość ze wzglÄ™du na hobby gafa Ja osobiÅ›cie nie miaÅ‚em problemu lecz jeÅ›li by powiedzieli że trzeba czekać miesiÄ…c to bym zacisnÄ… zÄ™by i czekaÅ‚ bo majÄ… do tego prawo lecz oszukiwanie i zmiana terminu naprawy już nie jest taka fair play zÅ‚y
Moja naprawa serwisowa trwaÅ‚a nie dÅ‚użej nisz 48h i nie miaÅ‚em do  Pan z Vikinga żadnych zastrzeżeÅ„. Pozdrawiam szczęśliwy posiadacz Garrett AT PRO Szacun
Zapisane
Strony: [1] 2 3 Do góry Drukuj 
Skocz do:  

Mazowieckie forum poszukiwaczy skarbów. Firma archeologiczna
Pozycjonowanie z agencjÄ… z Warszawy Skuteczni.pl

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines