Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Kwiecień 03, 2020, 22:06:44

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane

Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1] Do dołu Drukuj
Autor Wątek: Amulet TEMPLARIUSZY ?  (Przeczytany 6221 razy)
Paolo911
Gość
: Październik 06, 2010, 18:35:35

Do kogo mogl nalezec ten wisior? Ma ok 10 cm wysokosci i 5 szerokosci. Wisor ten mocno wytarty, takze musial byc bardzo dlugo uzywany. Siedzial na imponujacej glebokosci takze podejzewam starogermanskie lub staropolanskie rody. Ma ktos moze jakis pomysl??? 


* z1.jpg (17.94 KB, 640x480 - wyświetlony 405 razy.)
Zapisane
Paolo911
Gość
Odpowiedz #1 : Październik 06, 2010, 18:42:19

Aaa, i z drugiej strony!


* z2.jpg (20.3 KB, 640x480 - wyświetlony 342 razy.)
Zapisane
kulkaibk
Starszy strzelec
*

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 14



Odpowiedz #2 : Październik 06, 2010, 19:44:01

na jakiej głębokości  się trafiło to tamto Uśmiech Co? ( z ciekawości )
Zapisane

"Jesteś mą tarczą i ufam ci Panie", następnie przeładował karabin.
rudi88
Starszy strzelec
*

Pomógł 1
Offline Offline

Wiadomości: 17



Odpowiedz #3 : Październik 06, 2010, 19:44:21

Zdjęcia trochę niewyraźne, ale nie będzie to zapięcie od książki?
Zapisane
adek
Administrator
Pułkownik
**

Pomógł 34
Offline Offline

Wiadomości: 1893



WWW
Odpowiedz #4 : Październik 06, 2010, 21:14:12

daj lepsza fote, zrob bardziej szczegółowe zdjęcia elementów charaktrystycznych (zapinka), ale też daj cos do skali porównawczej
Zapisane

Nie znać własnej historii znaczy na zawsze pozostać dzieckiem- Cyceron
lumper29
Starszy chorąży sztabowy
***

Pomógł 25
Offline Offline

Wiadomości: 158



Odpowiedz #5 : Październik 07, 2010, 11:32:54

wygląda jak spięcie klamry, ozdoby paradnej od koniny też bym nie wykluczał, ciekawy przedmiot
Zapisane
Paolo911
Gość
Odpowiedz #6 : Październik 08, 2010, 18:46:06

Glebokosc ok 1,5m. Znakow szczegolnych to to nie ma oprocz tego ze jest bardzo powycierane przez napewno jakis material. Bardziej szczegolowe zdjecie zrobie jak zrobie lepszym aparatem bo tym co mam to tylko z dalszej odleglosci, a potem powiekszysz"
Zapisane
kokesh
Moderator Globalny
Pułkownik
*****

Pomógł 31
Offline Offline

Wiadomości: 1299



Odpowiedz #7 : Październik 09, 2010, 08:09:05

A co to za sprzęt który tak sięga  Szok
Zapisane
Paolo911
Gość
Odpowiedz #8 : Październik 09, 2010, 19:42:15

Smentek z powiekszona cewka albo white's. Robilismy we dwoch i do dzis nie wiemy komu pierwszemu dalo sygnal. Stalowki od piora tez wyszly i 2 kalamarze i ostrogi Uśmiech
ps
Prussia am Ostsee Uśmiech
Zapisane
pawel888
Moderator Globalny
Pułkownik
*****

Pomógł 53
Offline Offline

Wiadomości: 1041


MTWiC


Odpowiedz #9 : Październik 10, 2010, 19:37:36

Zaraz zaraz 1.5metra? I sygnał dało? Coś nas kolega chce przekręcić Uśmiech
Hs-3 jest głęboki ale bez takich szaleństw. To samo White's.
<pozdro
Zapisane

Kto nie pamięta historii skazany jest na jej ponowne przeżycie...
Vilmark
Porucznik
****

Pomógł 7
Offline Offline

Wiadomości: 368


"Tylko umarli ujrzeli koniec wojny"


Odpowiedz #10 : Październik 10, 2010, 23:04:10

1,5 metra ? chyba ktoś sobie z nas jaja robi i tyle.
Zapisane
Paolo911
Gość
Odpowiedz #11 : Październik 11, 2010, 19:32:41

Hmm, caly czas sie zastanawiam jak wam to udowodnic.
Pytalem nawej znajomego chemika czy moze zlapalo poprzez nasycenie gleby czyms co wzmacnia sygnal. Powiedzial mi ze mam zapytac w NASA bo on nie slyszal o czyms takim..
To byla b. duza ziemiana i moze jak fedrowalem to wyczul cos co wyrzucilem na lopacie ale jak babcie kocham jak uslyszalem zgrzyt pod szpadlem i wyjalem to jak sie wyprostowalem to mialem grunt w "okolicach" pluc. Dokladnie nie mierzylem ale napewno to byla odleglosc o ktorej wczesniej wspominalem.

Spoko! Moge sie poddac badaniu na wykrywaczy klamstw:)
Zapisane
kokesh
Moderator Globalny
Pułkownik
*****

Pomógł 31
Offline Offline

Wiadomości: 1299



Odpowiedz #12 : Październik 11, 2010, 23:40:02

A może ty jesteś krasnalem  Chichot To by wiele tłumaczyło  Mrugnięcie
Zapisane
Paolo911
Gość
Odpowiedz #13 : Październik 13, 2010, 16:23:01

Kokesch! Odkryles moja najwieksza tajemnice! Nie wybacze ci tego nigdy!!!!:))))
Zapisane
kokesh
Moderator Globalny
Pułkownik
*****

Pomógł 31
Offline Offline

Wiadomości: 1299



Odpowiedz #14 : Październik 13, 2010, 23:41:18

Spoko ,spoko , kingsajz dla wszystkich , krasnale są wszędzie  Chichot Szuflandia  Mrugnięcie
Zapisane
Strony: [1] Do góry Drukuj 
Skocz do:  

Mazowieckie forum poszukiwaczy skarbów.

Ukrainka szuka praca Warszawa
Pozycjonowanie tego serwisu zapewnia firma skuteczni.pl
Serwer i domenę sponsoruje firma wykańczająca apartamenty i domy pod klucz www.deconova.pl
Partnerzy: www.log-system.pl

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines