Wykrywacze metali Armand - pytania i odpowiedzi opinie

Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Kwiecień 18, 2024, 17:19:06

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane

Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja Admin kontakt BLOG
Strony: 1 [2] 3 4 5 Do dołu Drukuj
Autor WÄ…tek: Wykrywacze metali Armand - pytania i odpowiedzi opinie  (Przeczytany 58030 razy)
Vilmark
Porucznik
****

Pomógł 7
Offline Offline

Wiadomości: 368


"Tylko umarli ujrzeli koniec wojny"


« Odpowiedz #15 : Lipiec 05, 2010, 23:05:45 »

Skoro się nie psują to jaki problem jest dać te 36 miesięcy , własnie po to żeby nie było się o co czepiać ? Co znaczy rzeczywista gwarancja ? Mam w domu dwie , z dwóch firm , każda z nich jest zgodna z prawem itp , itd. Rozumiem że sugerujesz ze niektórzy dystrybutorzy czy też producenci oszukują nas czyli klientów. Czy możesz podać ich nazwę ? Bo sam ciekawy jestem.
Zapisane
Armand
Starszy chorąży sztabowy
***

Pomógł 1
Offline Offline

Wiadomości: 109


Poszukuj przeszłości


WWW
« Odpowiedz #16 : Lipiec 06, 2010, 00:15:57 »

1. Podaj mi adres serwisu AUTORYZOWANEGO w Polsce jakiejkolwiek zagranicznej firmy produkującej wykrywacze metali, adres gdzie można wejść i w czasie gwarancji i po gwarancji zreperować wykrywacz. Mówię o Polsce, kraju z 40. milionową populacją i z kilkuset tysiącami wykrywaczy zagranicznych w rękach użytkowników.
2. Kupiłem zagraniczny wykrywacz w W-wie nad Wisłą, sprzedawca odmówił mi, [na moje żądanie w formie pisemnej] wymiany wadliwej sondy. Wadą sondy było wydawanie dźwięków w wykrywaczu przy zetknięciu z gruntem lub przy "pukaniu" do jej spodu palcem. Wg mnie było to zawilgocenie sondy. Resetowanie wykrywacza nie pomagało. Nie podaję, że ktoś kogoś oszukuje, nie mam siły ani ochoty ciągle prowadzić pustych dyskusji na forach z insynuacjami "wkładanymi mi w usta". Stwierdzam fakt nie wywiązywania się polskiego dystrybutora zagranicznego sprzętu z warunków gwarancji. I tylko tyle, albo aż tyle.
3. Zamiast troszczyć siÄ™ o rzetelnÄ… 12. miesiÄ™cznÄ… gwarancjÄ™ mojej firmy, zatroszcz siÄ™ o wartość swojej iluzorycznej gwarancji zagranicznego wykrywacza. Spytaj siÄ™, DLACZEGO POLSCY DYSTRYBUTORZY  znakomitych zachodnich firm, NIE HONORUJÄ„ GWARANCJI tych firm dla wykrywaczy ZAKUPIONYCH ZA GRANICÄ„? Załóż oddzielny wÄ…tek, wyÅ›lij zapytania do tych dystrybutorów i napisz nam, co Ci odpowiedzieli. Bo to Ty masz poważny problem, a nie moi klienci. I spytaj siÄ™ ich "jaki problem jest dać te 36 miesiÄ™cy , wÅ‚asnie po to żeby nie byÅ‚o siÄ™ o co czepiać ?
Zapisane

Wykrywacze metali Armand
Vilmark
Porucznik
****

Pomógł 7
Offline Offline

Wiadomości: 368


"Tylko umarli ujrzeli koniec wojny"


« Odpowiedz #17 : Lipiec 06, 2010, 01:03:56 »

Kolego Armand , generalnie podobna dyskusja toczy się chyba na każdym forum o tej tematyce. Nigdy nie brałem w nich udziału , wychodzę z założenia nie mam sprzętu , nie wypowiadam się. Zapytałem grzecznie o przyczynę tak krótkiej gwarancji. Odpowiedz trochę mnie zdziwiła , szczerze chyba każdy z nas dobrze wie że szanujące się marki z każdego sektora (np Sony , Bosch , Toyota itp itd). Dają dłuższą gwarancję , raz że świadczy to o firmie , dwa że raczej nie mają się czego obawiać. Inna kwestia ze nasze prawo i tak zobowiązuje do 24 miesięcznej gwarancji , wiele firm (przynajmniej z mojej branży) by uniknąć nieporozumień , po prostu wprowadziło 24 miesięczną gwarancję.

Co do naszych rodzimych sprzedawców , sprawdziłem dwie firmy z którymi mam obecnie styczność - Minelab podaje na swojej stronie Vikinga jako dystrybutora , to samo tyczy się Tekneticsa i Talcompu. Czy mają status autoryzowanego serwisu ? Nie wiem , producenci nie podają takiej informacji na temat żadnego ze swoich sprzedawców. Za to obie firmy na swoich stronach twierdzą że serwisują w czasie i po gwarancji. Nie mam powodu żeby twierdzić inaczej. Jeśli któraś z firm , nie dotrzymała warunków gwarancji jest taka instytucja jak RPK , rozumiem że udałeś się do niej z tą sprawą ? Jaki był wynik ?

Nikt tutaj nic nie sugeruje , po prostu mówisz coś o danej firmie , nie podając jej nazwy. Ja zapytałem się o nią , by być ostrożnym. Niestety wygląda to jak zwykłe pomawianie konkurencji.

Nie martwię się o gwarancje , własnie dlatego ze jest na 36 miesięcy a nie 12.

Jeśli nie wiesz , czemu Polski dystrybutor nie honoruje gwarancji wykrywacza kupionego np w Bangladeszu , już Ci tłumaczę. Jest to dość proste i powszechne w niejednej branży handlującej niszowym sprzętem.
Prowadzenie serwisu kosztuje. Czas i pracę np serwisanta. Jeśli sprzedaż jest na danym rynku mała producent finansuje tylko lokalną sprzedaż. Wynika to też z umów pomiędzy producentem a dystrybutorem.
Prosty przykład , pracuję w branży IT , znana firma w której pracowałem była wyłącznym dystrybutorem na Polskę pewnej marki. Szef mojej firmy za swoje pieniądze , zresztą nie małe otworzył przedstawicielstwo , magazyn , serwis.
Bez żadnego wsparcia ze strony producenta. Producent nie chciał podpisać międzynarodowej umowy gwarancyjnej. Zgodził się tylko na wymianę i naprawę towaru zakupionego w Polsce. Możesz mi więc do cholery wytłumaczyć , dlaczego mój szef ma naprawiać sprzęt zakupiony w Bangladeszu i przywieziony do Polski ? Ma dokładać ze swojego zysku czy jak ?

PS z tym "wkładaniem w usta" to wolę nie komentować.

Myślę że chyba trzeba zakończyć tą dyskusję. Bo prowadzi do tego co dzieje się na innych forach.
Zapisane
Armand
Starszy chorąży sztabowy
***

Pomógł 1
Offline Offline

Wiadomości: 109


Poszukuj przeszłości


WWW
« Odpowiedz #18 : Lipiec 06, 2010, 08:15:03 »

Nie mam pretensji do Polskich firm z powodu nie honorowania gwarancji na sprzęt zakupiony za granicą. To zachodnie mega firmy mają serdecznie w nosie naszych dystrybutorów i nasz rynek. Nie walczę z konkurencją w sposób niegodny, nie prosiłem się o wyciąganie szczegółów sprawy, opisałem tylko mój przypadek jednostkowy. Na tym przypadku pragnę dać do zrozumienia, że może i nie za długa jest moja gwarancja, a i tak jest dużo lepsza od przedstawionej przez Ciebie gwarancji , która może jest bardzo długa, ale może okazać się gwarancją iluzoryczną [patrz mój przykład]. I na tym polega rynek, jedni dają wróbla, a inni gołąbka na dachu.
Doskonale sobie zdajesz sprawę, że bardzo długie gwarancje zachodnie polegają na tym, że sprzęt [np.gospodarstwa domowego] po trzech latach jest w stanie kompletnego zużycia i jego naprawa jest nieekonomiczna i nikt nawet nie myśli o jego naprawie.
A obecnie w naprawie to mam jedynie Prospectora...po zatopieniu w powodzi.
Zapisane

Wykrywacze metali Armand
adek
Administrator
Pułkownik
**

Pomógł 34
Offline Offline

Wiadomości: 1893



WWW
« Odpowiedz #19 : Lipiec 06, 2010, 08:17:39 »

armand ja wlasnie dlatego wole doplacic i dać zarobić  Pan z Vikinga niż kupować za granicÄ…. Mnie jako klienta nie obchodzi czy w razie awarii wiking naprawi to sam, odesle do gliwic czy do firmy macierzystej. Ja ide, zostawiam sprzÄ™t , biore zaswiadczenie i caÅ‚Ä… reszte mam gdzies. To nie moj problem, czekam tylko na telefon.  Jedynym plusem w serwisie krajowym moze byc w przypadkach trudniejszych usterek szybkość realizacji naprawy, to wszystko UÅ›miech

Czy faktycznie 12 miesięczna gwarancja jest zgodna z przepisani UE?

Zapisane

Nie znać własnej historii znaczy na zawsze pozostać dzieckiem- Cyceron
Armand
Starszy chorąży sztabowy
***

Pomógł 1
Offline Offline

Wiadomości: 109


Poszukuj przeszłości


WWW
« Odpowiedz #20 : Lipiec 06, 2010, 10:53:56 »

Znalazłem na innym forum:
na pytanie o okres gwarancji i obowiązek serwisowania urządzeń dostałam taką odpowiedź od rzecznika: "gwarancja to jednostronne oświadczenie woli gwaranta (gwarant może ograniczyć swoje obowiązki i termin np. do 12 m-cy)."
Oraz:
"W dokumencie gwarancyjnym powinny być zamieszczone m.in. nazwa i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce, czas trwania gwarancji oraz zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej. Okres ochrony gwarancyjnej zazwyczaj oznaczony jest datą, może to być np. 1 miesiąc, pół roku, 12 miesięcy albo 3 lata. O długości trwania tej ochrony decyduje swobodnie gwarant."

A wymienione 24 miesiące, to już jest inna prawna historia...
Zapisane

Wykrywacze metali Armand
token
Gość
« Odpowiedz #21 : Lipiec 06, 2010, 10:55:55 »

czyli jest to dobra wola gwaranta. Więc tym samym firma Armand nie wykazuje dobrej woli i daje rok, zupełnie inaczej niż konkurencja. Komentarz sobie kazdy sam dopowie Uśmiech
Zapisane
Armand
Starszy chorąży sztabowy
***

Pomógł 1
Offline Offline

Wiadomości: 109


Poszukuj przeszłości


WWW
« Odpowiedz #22 : Lipiec 06, 2010, 11:58:48 »

Udzielenie gwarancji nie jest obowiązkowe. Firma Armand wykazuje dobrą wolę udzielając gwarancji. Pytanie jest retoryczne, czy szklanka jest do połowy pełna, czy pusta. Moja szklanka jest pełna. Jeżeli produkty konkurencji psują się po okresie dłuższym niż rok użytkowania, no to cóż...
Zapisane

Wykrywacze metali Armand
Vilmark
Porucznik
****

Pomógł 7
Offline Offline

Wiadomości: 368


"Tylko umarli ujrzeli koniec wojny"


« Odpowiedz #23 : Lipiec 06, 2010, 12:06:19 »

Hm mi tam się nic nie psuje więc nie wiem o czym mowa. No może z wyjątkiem jednego ACE 250 ale to było kawał czasu temu.
Zapisane
RobertWojciechowski
Gość
« Odpowiedz #24 : Lipiec 06, 2010, 13:20:27 »

Udzielenie gwarancji nie jest obowiązkowe. Firma Armand wykazuje dobrą wolę udzielając gwarancji. Pytanie jest retoryczne, czy szklanka jest do połowy pełna, czy pusta. Moja szklanka jest pełna. Jeżeli produkty konkurencji psują się po okresie dłuższym niż rok użytkowania, no to cóż...
Armand czy ty wierzysz w to co piszesz? CzytaleÅ› moze to co napisales? Wiekszej bzdury nie czytalem od lat.

Jesli tak wierzysz w swoje produkty to czemu nie dasz długiej gwarancji? Przeciez są tak super niezawodne że Ty jako producent nic nie ryzykujesz? (to jest pytanie retoryczne).
W ten sposób mozesz udowodnić klientowi ze wasz sprzet sie nie psuje a nie skracając gwarancje. Troche chyba pomyliły się się kierunki.

Nie dość że próbujesz  ludziom wciskać kiepski sprzÄ™t to jeszcze próbujesz robić pozytywy z tego że robisz Å‚aske  na to ze dajecie rocznÄ… gwarancje. Å»enada
Zapisane
piotr777
Moderator Globalny
Pułkownik
*****

Pomógł 57
Offline Offline

Wiadomości: 1091


MINELAB X-Terra XP-deus


« Odpowiedz #25 : Lipiec 06, 2010, 15:08:34 »

Panowie nie ma sensu siÄ™  przekomarzać najlepiej jak by sie wypowiedziaÅ‚ użytkownik tego sprzÄ™tu jeÅ›li takowy jest na forum w co wÄ…tpiÄ™.
Ja osobiÅ›cie nie wydaÅ‚ bym tyle kasy np 2000zÅ‚ na  sprzÄ™t który ma 12 miesiÄ™cy gwarancji.I jest zachwalany wyÅ‚Ä…cznie przez producenta i kilku naganiaczy
To koniec w tym wÄ…tku/temacie
pozdro.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2010, 15:13:27 wysÅ‚ane przez piotr777 » Zapisane

Pamiętaj,że jesteś poszukiwaczem, a nie barbarzyńcą a twoje postępowanie kształtuje opinię o wszystkich poszukiwaczach.
Armand
Starszy chorąży sztabowy
***

Pomógł 1
Offline Offline

Wiadomości: 109


Poszukuj przeszłości


WWW
« Odpowiedz #26 : Lipiec 06, 2010, 16:37:52 »

Informuję, że odchodzę z dyskusji z kolegami "żenadowymi". Nie moja bajka.
Zapisane

Wykrywacze metali Armand
adek
Administrator
Pułkownik
**

Pomógł 34
Offline Offline

Wiadomości: 1893



WWW
« Odpowiedz #27 : Lipiec 06, 2010, 17:14:48 »

Panowie spokojniej prosze, forum jest po to by dyskutować i rozmawiać na argumenty
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2010, 17:18:50 wysÅ‚ane przez adek » Zapisane

Nie znać własnej historii znaczy na zawsze pozostać dzieckiem- Cyceron
Vilmark
Porucznik
****

Pomógł 7
Offline Offline

Wiadomości: 368


"Tylko umarli ujrzeli koniec wojny"


« Odpowiedz #28 : Lipiec 06, 2010, 17:20:52 »

Informuję, że odchodzę z dyskusji z kolegami "żenadowymi". Nie moja bajka.

Powoli stwierdzam , że problem chyba nie leży w sprzęcie tylko w zachowaniu jego producenta.
Zapisane
cpt. Nemo
R.I.P.
Pułkownik
*

Pomógł 27
Offline Offline

Wiadomości: 1032



« Odpowiedz #29 : Lipiec 06, 2010, 19:53:42 »

"Niezależnie od powyższego sprzedawca odpowiada za wady towaru jedynie w przypadku ich wykrycia przed upływem lat 2 od wydania towaru kupującemu. Po upływie tego okresu nie będzie można żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy."

"Ponadto towar może być uznany za niezgodny z umową, gdy nie odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela (np. właściwości wskazane w oznakowaniu czy zapewnienia składane w reklamach)."

http://www.prawo.egospodarka.pl/39215,Niezgodnosc-towaru-z-umowa-a-odpowiedzialnosc-sprzedawcy,1,84,1.html

Gwarancja producenta to sprawa dobrowolna, ale powyzsze juz nie. Zatem producent nas interesuje tylko o tyle o ile jest dla nas bezposrednim sprzedawca UÅ›miech  Czyli jak by nie liczyc i tak sprzedawca odpowiada przed prywatnym kupcem przez dwa lata za sprzedany towar. Gorzej gdy kupujemy wykrywke na firme.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2010, 19:57:58 wysÅ‚ane przez cpt. Nemo » Zapisane

R.I.P
Strony: 1 [2] 3 4 5 Do góry Drukuj 
Skocz do:  

Mazowieckie forum poszukiwaczy skarbów. Firma archeologiczna
Pozycjonowanie z agencjÄ… z Warszawy Skuteczni.pl

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines