Gwarancja

Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Kwiecień 20, 2024, 12:34:01

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane

Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja Admin kontakt BLOG
Strony: 1 2 [3] Do dołu Drukuj
Autor WÄ…tek: Gwarancja  (Przeczytany 22796 razy)
rota
Kapitan
****

Pomógł 12
Offline Offline

Wiadomości: 450



« Odpowiedz #30 : Lipiec 21, 2014, 15:25:11 »

rozumiem buli ,ze nie chodzisz przy zadnych slupach elektrycznych ,kablach pod napieciem?Co?
Zapisane

Minelab etrac+XP Deus(full)
emes
MFE detektorysci.pl
Pułkownik
***

Pomógł 30
Offline Offline

Wiadomości: 1144



« Odpowiedz #31 : Lipiec 21, 2014, 19:18:22 »

niestety, Hubert ma racjÄ™...
Zapisane

"Całemu oddziałowi wojska złożono najserdeczniejsze życzenia ekshumacji" (anonimowy uczeń)
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Odpowiedz #32 : Lipiec 21, 2014, 20:56:36 »

Nie , nie chodze pod zadnymi sÅ‚upami ,  poszedÅ‚em raz jeszcze dzisiaj na 2 godziniki i znowu jednak dzieje sie to samo co wtedy , jutro wymienie baterie mimo tego , ze sa 3 kreski i pochodze , zobacze co sie bedzie dziaÅ‚a jezeli to samo to wysyÅ‚am na gwarancje.
Zapisane

Smętek--->At Pro
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Odpowiedz #33 : Lipiec 23, 2014, 10:57:39 »

Po dzisiejszym godzinnym wypadze nie mozna było chodzic :/ , bede dzwonił do viking i sie pytał , czy wymienią na nowy albo zwrot kasy i zamowie gdzies indziej
Zapisane

Smętek--->At Pro
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Odpowiedz #34 : Lipiec 23, 2014, 11:01:07 »

ZadzwoniÅ‚em i powiedzieli , ze na nowy nie ma mozliwosci , kazdy wysÅ‚ac i czekac na naprawe  wnerw wnerw wnerw wnerw wnerw wnerw ,
Zapisane

Smętek--->At Pro
pavelock
MFE detektorysci.pl
Pułkownik
***

Pomógł 51
Offline Offline

Wiadomości: 1425


prawdziwy patriota zna historię własnego kraju


« Odpowiedz #35 : Lipiec 23, 2014, 12:05:32 »

ZadzwoÅ„  do  biura  obsÅ‚ugi  konsumenta lub  jakoÅ›  tak i  dowiedz  siÄ™  czy  możesz  zwrócić  sprzÄ™t  .  Ja  bym  nie  odpuÅ›ciÅ‚  , przede  wszystkim  drugi  raz  musisz  oddać  wykrywacz w  sezonie  , niech  chociaż  dadzÄ…  ci  zastÄ™pczy  na  czas  naprawy  .
Zapisane

prawdziwy patriota zna historiÄ™  wÅ‚asnego kraju
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Odpowiedz #36 : Lipiec 23, 2014, 13:15:42 »

Drugi raz w przeciÄ…gu miesiÄ…ca , a niby caÅ‚a elektryka zostaÅ‚a wymieniona na nowÄ…, najgorsze jest to , ze nie dostaÅ‚em zadnego pisma co zostaÅ‚o wymienione , tak jak by nic nie robili  zÅ‚y.
Zapisane

Smętek--->At Pro
Abund
Starszy chorąży sztabowy
***

Pomógł 4
Offline Offline

Wiadomości: 125


« Odpowiedz #37 : Lipiec 23, 2014, 16:51:04 »

Wg mnie to Ci komórka sieje, jak wchodzisz w miejsce o słabszym zasięgu wzrasta moc odbiornika i zaczyna Ci siać. Zostaw telefon w samochodzie albo przełóż do tylnej kieszeni powinno pomóc.

Pozdro
Zapisane

Teknetics Delta 4000 8" + 13" Detech Ultimate => Teknetics T2 LTD 5" + 11" + Garret ProPointer
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Odpowiedz #38 : Lipiec 23, 2014, 21:36:07 »

No wątpie zeby to było to , bo telefonu nie mam , nawet zmieniałem częstotliwosc wykrywacza i nie pomaga , najgorsze jest to , ze nawet w powietrzu sie wzbudza , a wczesniej tak nie było.
Zapisane

Smętek--->At Pro
Abund
Starszy chorąży sztabowy
***

Pomógł 4
Offline Offline

Wiadomości: 125


« Odpowiedz #39 : Lipiec 23, 2014, 22:32:06 »

No to ślij na gwarancję raz jeszcze
Zapisane

Teknetics Delta 4000 8" + 13" Detech Ultimate => Teknetics T2 LTD 5" + 11" + Garret ProPointer
buli09876
Chorąży
***

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 84


« Odpowiedz #40 : Lipiec 24, 2014, 11:10:55 »

W poniedziałek wykrywacz wysyłam na gwarancje , powod wzbudza sie w powietrzu , delikatne ruchy a sygnał jak by pod cewką cos było , drugo powod to po godzinie zaczyna wariowac , nic nie pomaga.
Zapisane

Smętek--->At Pro
lamina
Starszy strzelec
*

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 12


« Odpowiedz #41 : Październik 15, 2014, 11:34:33 »

serwis GARRETT-ów znajduje siÄ™ w Pruszkowie obojÄ™tne czy kupiÅ‚eÅ› u  Pan z Vikinga czy w sklepie w którym ja kupiÅ‚em o nazwie MAGNETIK w Wawie (wystawiajÄ… siÄ™ na Alledrogo)
z tego co wiem Pruszków jest importerem - dystrybutorem - serwisantem wykrywek GARRETT i nie tylko, być może nie jedynym w Polsce ale prawdopodobnie jedynym w woj. Mazowieckim oczywiście mogę się mylić.
chyba że  Pan z Vikinga sprowadza sobie indywidualnie. Å‚atwo sprawdzić dzwoniÄ…c do pruszkowa i podajÄ…c nr. seryjny wykrywki otrzyma siÄ™ odpowiedz czy wykrywka pochodzi z ich dystrybucji i tym samym podlega pod ich serwis.
u  Pan z Vikinga kupiÅ‚em Pinpointera ale jeÅ›li cokolwiek by siÄ™ staÅ‚o jadÄ™ do pruszkowa a nie do  Pan z Vikinga




Przepraszam za odgrzewanie "kotleta"

Chciałbym tylko sprostować, że z firmą Viking nie mamy nic wspólnego,
nie serwisujemy ich detektorów,
nie sprzedajemy im detektorów.

Przepraszam serdecznie moderatorów, że zabrałem głos jeśli narusza to w jakiś sposób regulamin (choć nie znalazłem zakazu) ale nie jest dobrze, jeśli ktoś "mydli oczy" Uśmiech nawet nieświadomie Uśmiech

Miłego dnia i jak najmniej awarii i jak najwięcej fajnych znalezisk Uśmiech
Zapisane

Serdecznie pozdrawiam
Konrad Talar
Talcomp.
pni
MFE detektorysci.pl
Kapitan
***

Pomógł 19
Offline Offline

Wiadomości: 446



« Odpowiedz #42 : Październik 23, 2014, 12:25:09 »

Skoro ktoś pisze że jestem vip w Vikingu to opiszę co mnie vipa spotkało z E trakiem.

Kupiłem e traca w Vikingu od razu z uszkodzoną cewką. Dopiero po 3 miesiącach zorientowałem się, że wykrywacz działa nieprawidłowo. Wcześniej nie miałem porównania oraz doświadczenia w jego obsłudze. To chyba nie wina sprzedawcy?  Przynajmniej ja tak uważam.

Zgłosiłem się do Vikinga. Wymienili mi cewkę po konsultacji z Minelabem. Następnie po ok. 0,5 roku  wykrywacz zaczął działać nieprawidłowa wzbudzać się cichnąć itp. Oddałem go i po 2,3 tygodniach wrócił z Irlandii z nową elektroniką. Za rok ponownie sprawa się powtórzyła znów zawiozłem go do vikinga Panowie w ramach swoich możliwości sprawdzili go i nie stwierdzili usterek. To nagrałem im film, że w trakcie poszukiwać cichnie lub się wzbudza. Wysłano sprzęt  do Irlandii i tam po ok. miesiącu odesłali go z wymienioną całą elektroniką panelem zewnętrznym itd.

Czy z tego co napisałem wynika, że Viking działa nieprawidłowo? Mógłbym wieszać psy na Vikingu. Przecież kupiłem jedną z najdroższych wykrywek i ciągle się psuła. W mojej ocenie jednak to nie wina Vikinga tylko producenta. Oczywiście można mieć zastrzeżenia, że  czasem panowie mówili, że sprzęt wysłali i zaraz wróci a sprawa się przedłużała. Jednak co ma wspólnego sprzedawca w Polsce z jakością sprzętu produkowanego w USA, Chinach, Irlandii w sytuacji gdzie jest to elektronika specjalistyczna. Przy tym producenci tworzą centra serwisowe i chcą by wykrywki były tam naprawiane. Co ma robić viking. Sam naprawiać.

Jednocześnie trzeba napisać, fajnie że pojawiła się konkurencja dla Vikinga bo ceny zaczęły spadać, są czasem promocje i generalnie dobrze to wpływa na rynek. Ale dziwię się, że moderatorzy nie widzą jak konkurencja często najeżdża na vikinga w sposób nie do końca przejrzysty na forach. Przy tym z tego co wiem nikt z vikinga nie uprawia takich gierek po forach. (nie mam na myśli wpisu powyżej z Talcomp)





« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2014, 12:32:39 wysÅ‚ane przez pni » Zapisane
kammm
MFE detektorysci.pl
Porucznik
***

Pomógł 19
Offline Offline

Wiadomości: 372



« Odpowiedz #43 : Październik 23, 2014, 16:15:29 »

Ja opisaÅ‚em swój przypadek i zdania na temat Vikinga nie zmienie.  Dodam jeszcze , że to nie jest jedyne forum gdzie ludzie na nich narzekajÄ….
Zapisane

Garrett at pro
Strony: 1 2 [3] Do góry Drukuj 
Skocz do:  

Mazowieckie forum poszukiwaczy skarbów. Firma archeologiczna
Pozycjonowanie z agencjÄ… z Warszawy Skuteczni.pl

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines