Mazowieckie forum poszukiwaczy skarbów. Poszukiwania skarbów mazowsze

Kategoria ogólna => O forum => Wątek zaczęty przez: adek Kwiecień 27, 2016, 10:15:34



Tytuł: REGULAMIN forum
Wiadomość wysłana przez: adek Kwiecień 27, 2016, 10:15:34
Poniżej przedstawiamy regulamin forum. Dzięki niemu chcemy aby nasze forum prezentowało wysoki poziom merytoryczny ale też żeby było miejscem rozmawiania o naszej pasji a nie platformą do toczenia wojenek i kłótni.
Jeśli nie podobają Ci się jego zasady nie rejestruj się na naszym forum.


Tytuł: Odp: REGULAMIN forum
Wiadomość wysłana przez: adek Kwiecień 27, 2016, 10:15:58
I. REGULAMIN
1. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność.

2. Moderatorzy usuwają treści niezgodne z regulaminem ale nie reagują od razu . Każdy użytkownik może zgłosić post naruszający regulamin forum.

3. Na forum zabrania się :

•   Wyceniania zabytków,

•   Handlu zabytkami,

•   Promocji i sprzedaży komercyjnej jakichkolwiek produktów,

•   Marketingu szeptanego (znamy się na tym),

•   Używania słów niecenzuralnych i powszechnie obraźliwych,

•   Dyskusji na tematy polityczne,

•   Umieszczania treści lub materiałów ogólnie przyjętych jako erotyczne/pornograficzne, faszystowskich, nazistowskich i komunistycznych,

•   Naruszania praw innych osób lub instytucji.

Za niestosowanie się do powyższego moderatorzy będą usuwać wątki i posty, nadawać ostrzeżenia a w skrajnych przypadkach banować użytkownika.

4. Jeśli już musisz wrzucać zdjęcia materiałów wybuchowych , broni lub amunicji podlegających pod ustawę o broni i amunicji pamiętaj , że robisz to na własną odpowiedzialność.

5. Identyfikacja znalezisk: Jeśli identyfikujesz znaleziska zobacz czy dołożyłeś wszelkich starań żeby zrobić to samemu. Wiele przedmiotów np. monety posiada cechy opisowe, które po wpisaniu do wyszukiwarki dadzą Wam odpowiedź co to za znalezisko.
Za niestosowanie się do powyższego użytkownik może otrzymać ostrzeżenie.

6. Umieszczanie zdjęć:
Wszelkie zdjęcia powinny być umieszczane na forum w formie załączników. Nie akceptujemy wrzucania zdjęć pod linkami zewnętrznych serwerów lub serwisów.
Za niestosowanie się do powyższego użytkownik może otrzymać ostrzeżenie.


7. Poprawna polszczyzna:
Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie będziemy robić konkurencji profesorowi Miodkowi , chodzi nam o skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują.
Użytkownicy, którzy nie mają podstaw elementarnych ortografii będą ostrzegani i zachęcani do wcześniejszego pisania w wordzie celem poprawiania rażących błędów. Wiele razy usuwaliśmy tematy typu: ID,, Żymka”. Ponadto forum to nie czat ani forum na Onecie. Wszelkie hiphopowe ekspresje typu ,,cze i pozdro ziomalom” będziemy usuwać.

8. Umieszczanie artykułów z innych stron:
Oprócz linku do strony z której pochodzi artykuł prosimy o wklejenie całej treści tego artykułu.

9. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.

10. Forum to nie śmietnik – jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
Nie pisz z dużymi literami, nie nadużywaj wykrzykników, bo to w Internecie oznacza krzyk.
Użytkownik otrzyma czasowe ostrzeżenie a jeśli nadal będzie generował takie posty zostanie usunięty z forum.

11. Tytuł tematu powinien świadczyć o jego zawartość.
Nie wrzucaj postów z tytułem typu: ID, proszę o id, moneta do idu. Staraj się w tytule opisać znalezisko w sposób wyczerpujący
. Np. Duża carska moneta z rycerzem. Dzięki temu ktoś kto będzie szukał podobnej informacji znajdzie ją w wyszukiwarce.

12. Pisz na temat danego forum, umieszczaj posty we właściwych działach, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł , cytuj z umiarem. Zakaz umieszczania tego samego tematu w kilku działach.

13. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.

14. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nieposiadający na koncie żadnego postu, lub użytkownicy którzy zarejestrowali się tylko po to by umieścić linków w profilu, stopce lub poście d strony zewnętrznej mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.

15. Administracja forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.

16. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW). Posty tego typu będą usuwane.

17. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".

18. Posty łamiące regulamin zgłaszamy poprzez formularz  "Zgłoś do moderatora " znajdującego się przy każdym poście.

19. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

20. Administracja i moderatorzy nie są  nieomylni, więc prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu ich poczynań. Gdyby jednak doszło do nadużyć to każdy użytkownik ma prawo się odwołać.

21. Na forum zabrania się handlu wykopkami, natomiast dozwolona jest ich wymiana, dozwolona jest sprzedaż rzeczy takich jak banknoty, stare fotografie, zegarki kieszonkowe, pisma itp.


Tytuł: Odp: REGULAMIN forum
Wiadomość wysłana przez: adek Kwiecień 27, 2016, 10:16:23
II. Ostrzeżenie lub Ban

Oczywiście jest to ostateczność, do której mamy nadzieję uciekać się jak najrzadziej.

1.   Ostrzeżenie może być czasowe lub stałe, widoczne jest przy poście w którym doszło do naruszenia regulaminu forum. Oznaczenie także jest ,,przypięte” do profilu użytkownika.

2.   Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.


3.   O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorem.

4.   Osoba, która  nagminnie łamie regulamin zostaje usunięta z Forum.


Tytuł: Odp: REGULAMIN forum
Wiadomość wysłana przez: adek Kwiecień 27, 2016, 10:16:35
III. ADMINISTRATOR

1. Administrator i moderatorzy mają prawo zmienić regulamin.

2. Administrator i moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3. Administrator i moderatorzy nadzorują działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum.

4. Administrator ma prawo usunąć post, wątek lub usera bez podania przyczyny.


W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.

U W A G A !
Użytkownicy nieakceptujący dowolnego z powyższych punktów regulaminu proszeni są o niekorzystanie z forum.