Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Styczeń 19, 2018, 02:54:14

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane

Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Strony: [1] 2 Do dołu Drukuj
Autor Wątek: Minelab Explorer ustawienia  (Przeczytany 23150 razy)
pni
MFE detektorysci.pl
Kapitan
***

Pomógł 19
Offline Offline

Wiadomości: 446



: Luty 07, 2011, 13:22:36

Witam, z uwagi na wiele próśb odnośnie ustawienia tego wykrywacza zamieszczam tu moje ustawienia na ten sprzęt i  proszę o wpisywanie tu własnych propozycji. Po pierwsze Advanced Mode. Display - smart; wszystkie select wyłączone, Options : Recower Deep, Response - Normal; Audio : volume - max limit 10, gain 8, Tone th tone 5, variability 8, limits 10, sounds conduct. Ponadto ja chodziłem na tym wykrywaczu z włączonym Iron mask :- 8 (zmieniałam w sytuacji ilości śmieci), jak trzeba było włączyć bardziej złożoną dyskryminację to przełączałem przyciskiem Detect na obraz Smart i jednym przyciskiem znów powracałem do obrazka Iron mask, który uważam za bardziej wymagający (więcej się kopie) ale za to mamy "gwarancję" że nic lub prawie nic nie ominiemy.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników Explorerów i nie tylko
Zapisane
beryl
Starszy chorąży sztabowy
***

Pomógł 13
Offline Offline

Wiadomości: 152


Odpowiedz #1 : Luty 07, 2011, 17:07:35

A pokusiłby się kolega o porównanie SE z E-Track ?
Zapisane
SirHenry
MFE detektorysci.pl
Starszy chorąży sztabowy
***

Pomógł 8
Offline Offline

Wiadomości: 139


Odpowiedz #2 : Luty 07, 2011, 18:52:10

ja mam bardzo podobne ustawienia. ponadto czułość na 26 czasami jeżeli teren niezaśmiecony to nawet 28 i oczywiście wyłączone półautomatyczne dostosowywanie czułości do warunków czyli ta "latająca" wokół cyfry kreska. Polecam Iron Mask`a zamiast standardowej dyskryminacji. Natomiast jeżeli chodzi o wyświetlanie smart i digital to ja jednak wolę digitala, cyferki jakoś bardziej do mnie przemawiają niż latający "celowniczek" Uśmiech
Zapisane

XP GMP
Wyro
MFE detektorysci.pl
Kapitan
***

Pomógł 12
Offline Offline

Wiadomości: 480


N D S M D- Non Draco Sit Mihi Dux


WWW
Odpowiedz #3 : Luty 07, 2011, 22:03:29

Dzięki Koledzy, jutro sprawdzę jak mam na swoim.
Zapisane
motylanoga
MFE detektorysci.pl
Major
***

Pomógł 38
Offline Offline

Wiadomości: 691



Odpowiedz #4 : Luty 07, 2011, 23:16:43

Witam Kolegów i od razu dziękuję za odzew w kwestii ustawień. Jak sobie przed chwilą sprawdziłem, u mnie fabrycznie jest względnie podobnie, oprócz ustawienia opcji recover: Deep. Fabrycznie nie jest zaznaczona żadna opcja (ani Deep ani Fast). Już przebieram nogami, żeby sprawdzić jak to będzie działało, ale muszę się wstrzymać do weekendu niestety. Dziękuję i pozdrawiam
Zapisane

"(...)to ewidentnie jest parówka!"
pni
MFE detektorysci.pl
Kapitan
***

Pomógł 19
Offline Offline

Wiadomości: 446



Odpowiedz #5 : Luty 08, 2011, 14:05:19

Gain nawet i 9 jest ok. Co do czółości to jak komu pasuje i pozwala teren nawet max ale ok 26-28 to jest bardzo dobrze.

Porównanie E track od explorera napisze później.
Pozdrawiam
Zapisane
waldwein
MFE detektorysci.pl
Kapitan
***

Pomógł 5
Offline Offline

Wiadomości: 411


Odpowiedz #6 : Luty 10, 2011, 22:31:13

Witam kolegów,posiadam Ex se 4me i oto moje ustawienia są następujące;
Discrimination -nie ustawiam
Selekt-akceptuje tylko-Coins
Save Discrim-akceptuje- S1
Response-akceptuje-Normal
Volume-na słuchawki max limit 4 bez słuchawek 9 . Gain-8
Tone-TH.Tone 5,Variability 8, Limits 10
Sounds-akceptuje-Conduct
Options-Noise 7, Recovery-Deep,Contrast-wedle gustu.
User-nie zapisywałem jeszcze !.Pracuje na czułości 22/28 bez latającej kreski.
W pobliżu linii energetycznych -używam Noise Cancel. To są moje sugestie i chętnie wysłuchałbym innych użytkowników na ten temat , bo robi mi czasami psikusa chodzi oto że jest ładny sygnał i coś jest , kopie dołek i nic więc poszerzam też nić ,to robię głębszy i coś co było znika co jest grane w tym przypadku. pozdrawiam
Zapisane
pni
MFE detektorysci.pl
Kapitan
***

Pomógł 19
Offline Offline

Wiadomości: 446



Odpowiedz #7 : Luty 11, 2011, 10:50:26

Ustawienie coins wycina wiele ciekawych sygnałów w polskich warunkach mi.n. monety. Trzeba pamiętać że ustawienia fabryczne do których należą ustawienia zapisane w wykrywce były robione na potrzeby australijskich i amerykańskich plaż a nie szukanie starych monet po polach. Polecam chodzenia na iron maksie tylko odpowiednio zjechanym.
Noise Cancel warto używać w każdym nowym terenie.
Zapisane
waldwein
MFE detektorysci.pl
Kapitan
***

Pomógł 5
Offline Offline

Wiadomości: 411


Odpowiedz #8 : Luty 12, 2011, 00:22:43

Witam Cię kolego Pni,chyba mam błędne ustawienia albo się nie rozumiemy otóż
- ażeby chodzić na ustawieniach fabrycznych muszę przytrzymać dłużej przycisk POWER , a tego nie robię czyli są to ustawienia które wybrałem wcześniej  z możliwych opcji np;
Coins- monety z metali kolorowych
Fe Coins- monety z metali nie kolorowych itd.
Jedynie nie odrzucam dyskryminacji Pull Tab- aluminiowy otwieracz do puszki dlatego że omijałem 1 grosz aluminiowy z 49r. sygnał podobny ale do się go odróżnić od otwieracza .
A zatem jakie mógłbym pomijać polskie monety akceptując opcję Coins.
dziękuję i pozdrawiam

Zapisane
pni
MFE detektorysci.pl
Kapitan
***

Pomógł 19
Offline Offline

Wiadomości: 446



Odpowiedz #9 : Luty 13, 2011, 18:41:35

Przytrzymując power "zerujesz" wykrywacz - kasujesz wszystkie ustawienia na wykrywaczu.
Ja pisząc wczesniej o ustawieniach fabrycznych miałem na mysli fabryczne wzorce dyskryminacji np. coin. O nim właśnie pisałem i zdziwiłbyś się jak dużo coins nomen omen monet wycina. Także proponuje ci spróbować nie ustawiać żadnej dyskryminacji fabrycznej , włączyć  iron mask i ustawić tylko trochę dyskryminacje w moim wypadku było to ok -6,-8 o ile pamiętam i pochodzić po jakims dobrym zszukanym polu. Oczywiście możesz sam wypracować sobie wzorzec własny dyskryminacji ale to sprawa własnych prób i przemyśleń.
A monety jakie mógłbys pomijać z coins to wszystkie które dają słabszy sygnał (np. cienkie sreberka, lub boratynki i itym podobne monety, które są w pozycji pionowej) albo są obok czegoś żelaznego.
Pozdrawiam
Ostatnia zmiana: Luty 13, 2011, 20:47:52 wysłane przez cpt. Nemo Zapisane
waldwein
MFE detektorysci.pl
Kapitan
***

Pomógł 5
Offline Offline

Wiadomości: 411


Odpowiedz #10 : Luty 14, 2011, 00:28:13

Taki to szkopuł , nie ma jak fachowa podpowiedz a doświadczenia nabiorę z czasem
dzięki za podpowiedz, będę kombinował aż maszynę poznam lepiej . pozdrawiam i dziękuje
Zapisane
motylanoga
MFE detektorysci.pl
Major
***

Pomógł 38
Offline Offline

Wiadomości: 691



Odpowiedz #11 : Marzec 13, 2011, 21:47:01

Witam

Pytanie stricte techniczne. Jakie wskazania powinien mieć EX SE "widząc" małe, cienkie sreberko. Dzisiaj, na rzucone na ziemie sreberko mój EX SE ledwo zabzyczał pokazując 10 03. Normalne to?

Pozdrawiam
Zapisane

"(...)to ewidentnie jest parówka!"
schatzgräber
Gość
Odpowiedz #12 : Sierpień 24, 2011, 11:28:15

Witam serdecznie jestem nowym uzytkownikiem na tym forum i mam Prosbe byc moze sie powturze choc przeczytalem inne posty i nie wiem czy chodzi o ta sama wykrywke co ja zakupilem .Nabylem minelba exprolera XS z roku 2009 co prawda ma 3 lata ,ale jest w niezlym stanie no i kupilem ja za 390€ w miare przyzwoita cena, i tu zaczyna sie problem nabylem ja bez instrukcji obslugi i jakich kolwiek ustawien.Bylem z na na polu i szczeze mowiac probowalem to rozgrysc Chichot jest na poczatek magia choc wiedzialem co kupuje liczac wlasnie na jakas pomoc ze strony kolegow juz obytych z tymi wykrywkami znalazlem jakies watki na temat minelabow ale opisy byly nie na XS.Znajdzie sie ktos kto smiga ,lub smigal z taka wykrywka i ma  doswiadczenie z wlasnie tym modelem XS i bedzie mi wstanie wytlumaczyc jak go ustawic ,dodam ze interesuja mnie ustawienia na monetki i ciekawa drobnice cos warta .Co do militarki to mnie nie interesuja ustawienia bo tu gdzie ja mieszkam to po lasach nie trzeba  Detektorek na militarke tyle tego tu w ziemi jest ,chyba wiecej niz kamieni  ,no ale nie odchodzac od tematu bylbym wdzieczny za pomoc w ustawieniach tej wykrywki.Zapewne bede mial wiecej pytan,ale poczekam czy ktos sie znajdzie pomocny bo ponad rok nie bylo tu nikogo w tym temacie i nie wiem czy nie bede musial zaczac nowego tematu Duży uśmiech
poz.
Zapisane
schatzgräber
Gość
Odpowiedz #13 : Sierpień 25, 2011, 11:58:41

Witam serdecznie mam prosbe do kolegow,zmienilem sprzecik na Minelaba Explorer XS 3 letniego ,ale jest w niezlym stanie no i kupilem za 390€ w miare przyzwoita cena, i tu zaczyna sie problem nabylem go bez instrukcji obslugi i jakich kolwiek ustawien.Bylem z nim na polu i szczeze mowiac probowalem to rozgrysc jest na poczatek magia choc wiedzialem co kupuje liczac wlasnie na jakas pomoc ze strony kolegow juz obytych z tymi wykrywkami znalazlem jakies watki na temat minelabow ale opisy byly nie na XS.Znajdzie sie ktos kto smiga ,lub smigal z taka wykrywka i ma doswiadczenie z wlasnie tym modelem XS i bedzie mi wstanie wytlumaczyc jak go ustawic ,dodam ze interesuja mnie ustawienia na monetki i ciekawa drobnice cos warta .Co do militarki to mnie nie interesuja ustawienia,choc jest tyle tego tu umnie po lasach sporo ,no ale nie odchodzac od tematu bylbym wdzieczny za pomoc w ustawieniach tej wykrywki.Zapewne bede mial wiecej pytan,ale poczekam czy ktos sie znajdzie pomocny.
pozdrawiam
Zapisane
Grzesiek1307
Strzelec
*

Pomógł 0
Offline Offline

Wiadomości: 2


Odpowiedz #14 : Grudzień 24, 2011, 16:20:43

Witam co do ustawien explorera XS moge pomoc  mialem ten sam problem  ale doswiadczenie przychodzi z czasem jednak o wiele wiecej trzeba spedzic czasu na poszukiwaniach zeby go rozpracowac i zrozumiec na monetki jest bardzo dobry i na polach gleboko bierze oczywiscie jezeli sie go dobrze ustawi a od tego duzo zalezy Zła skrzynia Zła skrzynia Co do ustawien na las to  juz dluzsza historia bardziej skomplikowana ale nieraz potrafi zaskoczyc  i kopie sie metrowe dolki  narazie to tyle bo niemam zbyt wiele czasu  jak cos pisac !!!!!!


                                               Pozdrawiam i Wesołych Świąt Uśmiech
Zapisane
Strony: [1] 2 Do góry Drukuj 
Skocz do:  

Mazowieckie forum poszukiwaczy skarbów.

Pozycjonowanie tego serwisu zapewnia firma skuteczni.pl

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines